III Concurso de dibujo de la A.M.P.A.

     Como viene siendo ya tradición desde hace unos años, este no iba a ser menos y hemos vuelto a organizar nuestro concurso de dibujo con la colaboración del cole. Tras un arduo trabajo por parte del jurado dado el alto nivel de nuetr@s niñ@s, a continuación teneis los resultados de la selección.

     Com ve sent ja tradició des de fa uns anys, este no seria menys i hem tornat a organitzar el nostre concurs de dibuix amb la col·laboració del cole. Després d'un ardu treball per part del jurat donat l'alt nivell dels nostres filles i fills, a continuació teniu els resultats de la selecció.










     De los cuatro dibujos premiados, el de Namira (6ºA) ha sido el seleccionado para la portada de la agenda del próximo curso 16/17. Nuestra enhorabuena a las premiadas y agradecimiento a tod@s los alumn@s por el esfuerzo y dedicación.

     Dels quatre dibuixos premiats, el de Namira (6ºA) ha sigut el seleccionat per a la portada de l'agenda del pròxim curs 16/17. La nostra enhorabona a les premiades i agraïment a tots i totes els i les alumnes per l'esforç i dedicació.

 














     

0 comentarios:

Publicar un comentario